NY BLOGG, NYA MÖJLIGHETER.

Nya biljetter (mer om dem senare), ny blogg. Jag kan, helt ärligt, inte komma ihåg hur många bloggar jag har haft genom åren. När jag berättade för Bruce att jag skulle starta en ny blog var hans reaktion “but you already have one!”, på vilket jag svarade (trotsigt, av nån anledning) “yeah but I want ANOTHER one, A NEW one!”. (En konversation som för övrigt har förekommit tidigadre, bara byta ut blogg mot jeanse/skor/nagellack/handväska, there is always room for ANOTHER one).

Så, ny blog it is. Varför? (har funderat lite över det), dels så tror jag att det är som när man var liten och man skulle börja skolan på hösten. I vår familj hade jag och mamma som tradition att i slutet på sommarlovet gå på stan och köpa lite nya kläder, kanske ny skolväska, och så lite block och pennor och plock. Det var spännande. Ny start, nya prylar, nya möjligheter. Nu går jag ju inte i skolan längre, så nya block är väl inte jätte nödvändiga (fast jag envisas med att “behöva” dem också), och nya kläder köper jag ändå, ja… kanske lite för ofta.

Ny blogg, nya möjligheter.

Jag tror även att det är så att jag aldrig har sett mig själv som någon av intresse, direkt. Uppdaterar varken facebook eller instagram (särskilt ofta), tänker att ingen skulle väl bry sig ändå. MEN, jag följer ju alla mina kompisar, och jag ÄLSKAR varenda uppdatering, om det så är frukostar, morgon powerwalks, after work drinks, ny shoppade kläder eller tår som är på diverse äventyr (strand, blå himmel, på stan, i parken, you name it) spelar ingen roll, jag tycker det är superkul, jätte intressant! För det är ju mina vänner, mina favoriter, deras (era!) liv och det är kul att veta vad alla har för sig.

Så, det kan ju faktiskt vara så, att ni, mina vänner, kanske tycker det är kul att se vad jag (och mina tår) pysslar med. Ja, vi gör väl ett försök i alla fall😉

DSC_0044

One thought on “NY BLOGG, NYA MÖJLIGHETER.

Leave a Reply

