PÅ TAL OM BALI…

Ja, på tal om Bali, så här såg det ut sist jag var där. Jag, Alexandra och Christina var där i en vecka och hade det allmänt underbart. Vi spenderade vår tid vid poolen, vid stranden och på diverse restauranger. Jag insisterade även på att få 1 timmes massage varje dag. Jag säger bara en sak, bästa investeringen ever! Nu när biljetterna är bokade, 21 oktober bär det av, så har jag börjat längta på allvar. Att det dessutom börjar bli kallt och mörkt här hemma gör ju bara att såna här bilder lockar ännu mer….

IMG_1987 IMG_2009 IMG_2014 IMG_2050 IMG_2051 ubud

Får ju sällskap igen, denna gången av Frida. Hittade den här bilden på datorn, och vad jag direkt ser framför mig är oss två på flygplatsen… Hmm, good or bad, I wonder?!?!

untitled-17

Either way, fun, for sure!

Leave a Reply

