FIRST STEP…

“The journey of a thousand miles begins with a single step”

bags

Första steget på min resa var att packa väskan, eller ja, väskorna, och åka in till Norrköping. Nu ska jag ju inte ha med mig båda resväskorna som är på bilden, men ändå, mycket saker blev det. Att packa för Bali och Australien är väl inget problem, lite shorts, linnen, bikinis och ett par flip-flops så är ju den saken klar. Blev ganska lite. Fyllde upp väskan med böcker som jag har hamstrat hela sommaren och inte hunnit läsa. (Hoppas Frida inte tror jag ska prata med henne när vi ligger vid poolen ;))

Väskan som var svår att packa var den jag ska använda mig av de närmaste veckorna. Norrköping/Sundsvall/Uppsala/Göteborg/London-väskan, that is. Den som jag dels kommer släpa på en hel del, och som även måste klara Ryanairs superstrikta handbagage regler. Så man vill inte packa för mycket, och man FÅR inte packa mer än 10kg. Men som trots det alltså ska innehålla både “gå på stan” kläder, träningskläder, resekläder, och så skor, kamera, necessär, the list goes on… usch ja, det blir en utmaning.

MEN, första steget är taget, och det känns förjäkla bra, måste jag säga!

Leave a Reply

