Efter några helt underbara dagar i Sundsvall var det dags att säga hej då och fortsätta min resa söderöver. Jag gjorde en liten mellanlandning i Uppsala för att hänga med systrarna Andersson, vilket alltid är lika trevligt. Vi har ju jobbat ihop på campingen, Lisa-Marie och jag bara nåt år för, länge sen, Johanna och jag lite mer, och det blev en liten reuinion nu i somras. Har ju pratat om att hälsa på i Uppsala hur länge som helst, men i brist på antingen tid eller pengar (eller båda) så har det inte blivit av tidigare. Jag är mycket glad att det blev av nu! Vi hann kolla in lite secondhand butiker, gå ut och käka, dricka kaffe och prata, dricka öl och prata lite till. Mycket nice! Nästa gång får det bli ett lite längre besök🙂

DSC_0129

DSC_0136

DSC_0137

DSC_0132

Leave a Reply

