Göteborg

Min lilla Sverigeturné fortsatte efter Uppsala västerut och jag hamnade så småningom i Göteborg där jag spenderade en helg med Anna och Timmy. En fantastik, underbar helg. Solen sken, och vi passade på att gå omkring mycket. Strosade bland butiker, drack kaffe, pratade. Gick morgonpromenader och åt långa, stora frukostar. Lyxade till det med ost, kex & vin, gick ut och åt & drack cocktails. Vägde upp med både yoga & power på gymmet. Hade hemma myskväll med film och bara allmänt superbra hela tiden. Jag sprang även på Amanda och Marei helt randomly och tog en fika med dom. Har kommit fram till att jag verkligen älskar Göteborg och ser redan fram emot nästa besök. Så guld värt med lite kvalitetstid med vänner också. Tack tack tack!!🙂

DSC_0142

DSC_0144

DSC_0143

DSC_0146

DSC_0150

DSC_0156

DSC_0160

DSC_0161

One thought on “Göteborg

Leave a Reply

