London

Tiden går så fort. För fort, ibland. Imorgon är mitt Londonäventyr över för den här gången. Det har varit super duper mysigt, så klart. Jag har spenderat mycket tid med att promenera omkring. I Chelsea & Angel, Camden & Kentish Town, Oxford Street & Regent Street. “Down memory lane” så att säga, loved it!

I måndags tog jag inte med kameran ut, igår släpade jag runt på den med hela dagen och tog exakt NOLL kort. Idag bestämde jag mig för att ta lite bilder med mobilen🙂

Fram till idag har jag varit riktigt duktig på att inte shoppa, men idag hittade jag äntligen sport bh:n från Nike, mina converse jag planerat att köpa och även ett par helt ljuvliga tights från Stella McCartney for Adidas.

Har haft det otroligt bra och hade lätt kunnat stanna längre, men ser också fram emot att komma hem och träffa vänner och familj. Är så lyckligt lottad att jag får leva livet så som jag gör! Love it!!

IMG_0341 IMG_0342 IMG_0343 IMG_0345

IMG_0347

IMG_0348

Och så dagens (veckans, eller kanske till och med årets) mest otippade, the return of the Buffalo…. tummen ner på den va?!?!😉

Untitled

Leave a Reply

