“På måndag börjar mitt nya liv…”

Åh livet. Jag tar det på så stort allvar vissa dagar. Och så blir jag trött på mig själv. Jag tänker och tänker och tänker, ältar och har mig. Ältar boken som jag vill skriva, där jag ska skriva om hur viktigt det är att leva i nuet, acceptera det som är. Är det inte ironiskt?

Jag vill berätta att det går att vara lycklig, i vardagen, att må bra utan att göra storverk. Att det är okej att vara som man är, och att små saker kan få ha stor betydelse. Att lyckan kan vara ett par snygga jeans fyndade på second hand i London, en kopp kaffe på morgonen och en biljett till Italien.

Jag vill berätta att det är okej att vara pank ibland, om man har rest och levt ut sina drömmar. Att det är kul att kunna berätta att man blivit full och gjort en tatuering på väg hem från krogen i Sydney, att man kan åka på kameltur själv i Indien eller hata Bali första gången man åker dit.

Jag har kommit så långt, men känner mig ändå fast på ruta ett. Så jag börjar igen, så får vi se var det leder den här gången.

Processed with Rookie
The ulitmate goal – “live a life you love”

IMG_3529 IMG_3125 IMG_3226 IMG_3249 IMG_3391 IMG_3928 IMG_4585 IMG_4860 IMG_5061 IMG_5535 IMG_5589DSC_0515small

One thought on ““På måndag börjar mitt nya liv…”

Leave a Reply

