En perfekt måndag

Det har varit en lugn, mjuk, lågmäld dag. När Bruce började jobba klockan sex imorse satte jag mig med en stor kopp earl grey och blickade ut över det grå havet. Sen spenderade jag timmarna fram till lunch med att skriva på boken. En sådan fantastisk lyx det är, att ha tiden och möjligheten att jobba på ett kreativt projekt som man har valt själv, som man brinner för! 

På eftermiddagen bäddade jag ner mig i sängen, tittade på den här filmen (som jag verkligen kan rekommendera, om någon har tid och lust) som jag hittade på Zandras blogg. Himla inspirerande tjej! En tupplur på det, följt av en timmes yoga. Jag kan verkligen inte tänka mig hur en grå måndag skulle kunna bli bättre än så här. Thank you, thank you, thank you ❤️ 

  
 

Leave a Reply

