Att vara produktiv är inte allt

Måndagar och tisdagar är mina skrivardagar. De senaste veckorna har jag följt med Bruce in till Salt för att sitta där och jobba, hemma är det alldeles för lätt att bli distraherad.

Igår flöt det på hur bra som helst och så idag ba´ NÄE, fuck this shit, det blir ingen bok,  my brain is empty!

Så jag tog en paus, yogade i en timma, låg på stranden och läste, badade, åt en god lunch ihop med Bruce, och kom fram till att herregud så lyckligt lottad jag är som får leva så här!! Sen satte jag mig och skrev lite (pyttelite), och när det tog stopp igen så tittade jag på solnedgången, prosecco in hand…

Skrivandet gick inte så bra idag, men livet alltså, livet gick tametusan jättebra!

IMG_5881 IMG_5883DSC_0068DSC_0149 DSC_0133 DSC_0127 DSC_0147  DSC_0105 DSC_0090 DSC_0076DSC_0088

Leave a Reply

